Všetko o nákupe

Či už si u nás nakúpil alebo sa na nákup ešte len chystáš, spísali sme pre teba niekoľko veľmi dôležitých bodov, ktoré by ťa mohli zaujímať. Tieto body tiež poukazujú na časté otázky smerujúce na náš telefón alebo e-mail. Predtým než zavoláš a budeš sa chcieť na čokoľvek opýtať, venuj prosím pozornosť tomuto textu, ktorá obsahuje nasledujúce body:

1. Ako nakupovať v našom e-shope?
2. Doprava a platba
      2.1 Spôsoby a ceny dopravy
      2.2 Možnosti platby a ich ceny
3. Reklamácia

1. Ako nakupovat v našom e-shope?

Celý obchod je postavený tak, aby si sa na ňom orientoval čo najľahšie a rýchlo našiel to, čo potrebuješ. Objednať tovar je u nás veľmi ľahké a vďaka inováciám rýchle. Ešte predtým, než si necháš zaslať na adresu niektorý z našich produktov, chceme ťa ubezpečiť, že:
 
- Tovar je úplne nový (ak nie je v detaile produktu uvedené výrazným spôsobom inak);
- V cene je plná dvojročná záruka (ak nie je uvedené inak, nevzťahuje sa na VO partnerov);
- Doba dodania: 1-2 pracovné dni v závislosti na skladovej dostupnosti tovaru.
 
Viac informácií o podmienkach dodávky nájdeš nižšie v odseku "Doprava a platba".

Postup objednania tovaru na dobierku:

1. Pre výber tovaru z našej ponuky použi ľavé menu na hlavnej stránke, kde sú uvedené prehľadne všetky kategórie. Ak by si nenašiel to, čo hľadáš, využi okienka pre fulltextové vyhľadávanie v hlavičke nášho webu. Ak sa chceš dostať na titulnú stranu, klikni na logo značky v ľavom hornom rohu.

2. Vyber si techniku​​, ktorú chceš a cez jej obrázok alebo názov vo výpise produktov prejdi do detailu produktu, kde nájdeš všetky technické špecifikácie aj detailné obrázky.

3. Až nájdeš to pravé, tlačidlom "Pridať do košíka" presunieš produkt do nákupného košíka, kde opäť vidíš názov produktu, skladovú dostupnosť, počet objednaných kusov (možno meniť) i cenu. V tejto fáze si tiež môžeš vybrať jeden z našich darčekov k objednávke, ktorý závisí na celkovej cene objednaného tovaru. Od toho sa tiež odvíja doprava zadarmo, ktorá je nastavená na hranicu 900 eur s DPH. V tomto bode sa tiež zadávajú nákupné aj študentské kódy pre zľavy.
 
4. Ak si všetko správne vyplnil, prejdi na tlačidlo "Pokračovať", ktorým sa presunieš do karty "Doprava a platba", kde je potrebné vybrať spôsob úhrady, doručenie a vyplniť identifikačné údaje, ktoré slúžia na bezpečné dodanie tovaru až k tebe domov, či do firmy. Prosíme, nezabudni si všetky údaje starostlivo prekontrolovať, zabrániš tak problémom s doručením tovaru na tvoju adresu.
 
5. Po stlačení tlačidla "Potvrdiť údaje" sa presunieš na posledný krok procesu, ktorým je rekapitulácia všetkých objednaných služieb a tovaru. Tu máš tiež možnosť napísať nám krátky odkaz, ktorý bude priložený k objednávke. Pokračuj stlačením tlačidla "Odoslať objednávku". Týmto sa celý proces uzavrie a odošle sa na tebou zvolenej mobilné telefónne číslo textová správa a na e-mailovú adresu e-mail o prijatí objednávky. Po spracovaní objednávky ti zašleme informácie o potvrdenie objednávky a expedíciu tovaru.

2. Doprava a platba

2.1 Spôsoby a ceny dopravy 

Spoliehame sa na skúsený tím profesionálov spoločnosťou PPL/DHL, ktorý sa nám osvedčil zo všetkých najšetrnejším zaobchádzaním sa zásielkami aj spoľahlivými a pokojnými vodiči: 
  • PPL - tento dopravca automaticky pri doručovaní balíka posiela SMS s číslom zásielky a dobierkou vr. telefónneho čísla na vodiča.  
–  Doručiť kuriérom na adresu - Doručenie tovaru priamo ľubovoľnú slovenskú adresu bydliska či práce do 24 hodín od odoslania;
 
Cena: 5 / nad 100  zadarmo;
 
Adresa pre vyzdvihnutie:
 
Profi-DJ s.r.o.
Košinova 3105/18
612 00 Brno

2.2 Možnosti platby a ich ceny

V našom obchode môžeš platiť najbežnejšími metódami, poďme si ich prejsť pekne poporiadku

  • V hotovosti pri prevzatí tovaru: 

– Dobierka po celej ČR a SR 

Cena dobierky: 3 / nad 100  zadarmo;

– osobně na predajni

Cena vyzdvihnutie tovaru osobne a ďalšie možnosti platby sú zadarmo

  • Predplatba na účet - čiže prevedením hotovosti na základe zálohovej faktúry. V takomto prípade čakáme na pripísanie platby na náš účet a následne tovar okamžite expedujeme, ak je na sklade. 
  • On-line platba - cez platobný bránu spoločnosti GoPay. V takom prípade nám hotovosť dorazí okamžite a tovar, pokiaľ je skladom, ti môžeme ihneď expedovať.

3. Reklamácia

Reklamáciu u nás (alebo osoby, ktorá je v záručnom liste uvedená ako osoba určená k oprave) uplatnite bez zbytočného odkladu od zistenia vady. V súlade so zákonom č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, v znení neskorších predpisov prijímame reklamácie:

−    na našej adrese pre doručovanie;

−    v našom sídle;

−    v mieste podnikania;

−    u osoby, ktorá je v záručnom liste uvedená ako osoba určená k oprave.

Pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie odporúčame využiť adresu pre doručovanie / osobu určenú k oprave.

Odporúčaný postup pri reklamácii:

−    pre rýchlejšie vybavenie nás o reklamácii môžete vopred informovať telefonicky, e-mailom či písomne;

−    zároveň je vhodné nás informovať o tom, aké právo z chybného plnenia ste si zvolili, teda či máte v súlade s týmto reklamačným poriadkom záujem o opravu veci, výmenu tovaru alebo jeho súčasti, odstúpenie od zmluvy, zľavu z kúpnej ceny, prípadne ďalšie práva v súlade s týmto reklamačným poriadkom a občianskym zákonníkom;

−    reklamovaný tovar nám doručíte (inak ako na dobierku; takto doručený tovar nepreberáme); pri zasielaní odporúčame zabaliť tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu;

−    pre uľahčenie postupu je vhodné k tovaru priložiť doklad o zakúpení tovaru či daňový doklad - faktúru, ak bola vystavená, alebo iný dokument preukazujúci kúpu tovaru, spolu s popisom vady a návrhom na spôsob riešenia reklamácie.

Nesplnenie niektorého z vyššie uvedených krokov alebo nepredloženie ktoréhokoľvek z vyššie uvedených dokumentov nebráni kladnému vybaveniu reklamácie podľa zákonných podmienok.

Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady predanej veci.

O doručenej reklamácii rozhodujeme ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná a potrebná k odbornému posúdeniu vady závislá na druhu výrobku či služby. V prípade, že ste spotrebiteľom, reklamácia vrátane odstránenia vady bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa nedohodneme na dlhšej lehote.

V rámci reklamácie vám vydáme písomné potvrdenie o tom, kedy ste právo uplatnili, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete; a ďalej (po vybavení reklamácie) vám vydáme potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

V súlade s občianskym zákonníkom máte právo na náhradu potrebných nákladov, ktoré vám v súvislosti s uplatnením práva z chybného plnenia vznikli. Vezmite na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musíte uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej treba vytknúť vadu.

Prílohy:

Reklamačný protokol / Formulár pre odstúpenie od zmluvy